بابای بارون
بابای بارون

 

امروز که این متن نوشته میشه ۲۹اسفند ۱۳۹۱هست ومن در دلم کلی خواسته از خدام دارم .البته ممکنه  بعضی از خواسته های من وشما با هم مشترک باشند به خاطر شرایطی که در اون قرار گرفتیم والبته که اون شرایط دلخواهمون هست چون در موردش فکر میکنیم ومیخوایم تا حد توان به کمال اون برسیم .فکر کنم یکی از چیزایی که من وشما درمورد اون حتما موقع تحویل سال دعا خواهیم کرد طلب  امام زمانمون وظهور ایشون از خدا باشه. خدا کنه که امسال به واسطه وجود پربرکت امام زمانمون حضرت مهدی حالمون به بهترین حال تبدیل بشه.سال جدیدتون باتوکل به خدا وهمراهی حضرت مهدی

 

یا مقلب القلوب و الابصار | Ya moghalebal gholoob


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









نوشته شده در تاریخ سه شنبه 3 ارديبهشت 1392 توسط خانم صائبی

برچسب ها: ظهور مهدی مهدی موعود مهدوییت امام امام زمان زمان موعود 
مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Blog Skin